A co wy myślicie ? ;)

Chciałabym was zapytać ,co myślicie o nowym sezonie? Ja myślę że jest trochę przesadzony. Wkurza mnie zerwanie Peddie ale nie tylko wkurza mnie też że rozdzielili Fabinke i Amfie.Prawdę mówiąc to tylko Jara została.Ale widziałam że w ostatnich odcinkach Jerome zaczoł coś kręcić z Willow.A najbardziej wkurza mnie K.T .Ona jest jakaś dziwna i denerwująca.Nie przeżyje jak w filmie pojawi się Keddie albo takie coś jak Jillow.No po prostu przestane to oglądać.Tak szczerze to już bym przestała ale mam taką głupią nadzieje że Peddie się jeszcze zejdzie.Fajnie by było, bo zresztą widać że Patricia jeszcze coś czuje do Eddiego ale nie wiadomo jak on.A co wy myślicie? ;)A co do następnego opowiadania to jest już napisane ale nie ma  jeszcze odpowiedniej liczby komentarzy w poprzednim ale mimo to wstawie je !!!!!

2 komentarze:

  1. Popieram całą sobą, siostro! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki podoba ci się mój blog? Zaobserwujesz?

      Usuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."