♥ Rozdział 3 cz.1 ♥ Słabość

**Patricia**

Jestem słaba.Co się ze mną stało?!Kiedyś gdybym się dowiedziała ,że mój chłopak się mną bawi to nawet bym nie była smutna.Poszłabym i bym z nim zerwała nie roniąc przy tym ani jednej łzy.A teraz?
Siedziałam na ławce i płakałam.No masz.Musiałaś się zakochać.Po co mi to było?Nawet nie umiałam iść teraz do Eddiego i spytać go czy to wszystko co powiedział Marcus to prawda.Nie umiałam z nim nawet zerwać.
Może powinnam się przygotować na to ,że niedługo on ze mną zerwie ,a póki co udawać ,że nic się nie stało? Tak to może być najlepsze rozwiązanie ,ale nie wiem czy mogę się teraz zachowywać normalnie.
Weź się w garść dziewczyno!! ,krzyknęłam sama do siebie w myślach ,kiedy mój płacz zaczął się nasilać.

Przypomniała mi się pewna czynność jaką robiłam ,kiedy cierpiałam.Zawsze odwracało to moją uwagę od bólu jaki czułam w sercu.Robiłam to ,kiedy straciłam rodziców.Nikt o tym nie wiedział.To była taka moja tajemnica.
Wróciłam do domu i poszłam do pokoju.Na szczęście nikt mnie nie zauważył ,a w pokoju nikogo nie było.
Nie wiedziałam gdzie schowałam tą rzecz.Obiecałam sobie nigdy więcej tego nie robić ,ale to na pewno mi skutecznie pomoże.
Jest znalazłam.
Usiadłam na łóżku i już chciałam ,ale nie, nie mogę tego robić w pokoju.Ktoś mnie może przyłapać ,a wtedy będzie zamieszanie.Postanowiłam iść na ławkę pod drzewo.Tam mnie nikt nie zobaczy.Zeszłam powoli po schodach patrząc czy nikt mnie nie widzi.I chyba na szczęście nie.Przynajmniej miałam taką nadzieje.Usiadłam na ławce na ,której jeszcze niedawno płakałam.Przyjrzałam się jeszcze raz przedmiotowi ,który trzymałam w ręku i zastanowiłam się czy naprawdę chcę znów to zrobić.Tak ,odpowiedziałam sama sobie w myślach.


Ciekawi co Patricia chcę zrobić?
Oto rozdzialik 3 cz.1 !!! Komentujcie proszę.
                                                           

                                                                          Kto to?
Na poprzednim zdjęciu był Brad Kavanagh czyli nasz Fabian!!!Gratulacje dla tych ,którzy zgadli.

Patricia Miller

14 komentarzy:

  1. To Ana Mulvoy Ten :) Super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. super dodasz jeszcze dzisiaj nie mogę się doczekać a na zdjęciu to amber :D taka słodka ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dodasz dzisiaj next?? PLISSS!
    a na zdięciu jest Amber

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział boski:) kiedy next? Patricia pewnie chce się pociąć. Na fotce jest Ana Mulov Ten. Nie wiem czy tak się pisze jej imię, ale jest to serialowa Amber. To od razu widać po twarzy i po czole ją poznałam : ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądze że chce się pociąć

      Usuń
    2. no nie ,dlaczego wszystko jest takie oczywiste w moich opowiadaniach?

      Usuń
    3. zgadzam się ze wszystkim co napisała Kama^^ :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski. Nie mogę się doczekać kolejnego.
    A ta na zdjęciu to Ana Mulvoy Ten

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały!Czekam z niecierpliwością na next!

    OdpowiedzUsuń
  8. ana gaduła się che zabić może być

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam ,że Patricia nie jest taka głupia,żeby dla chłopaka sobie coś zrobić. Tego kwiatu to pół światu.Jest takie powiedzenie,które działa w obie strony, mam na myśli również facetów jak zrywa z nimi dziewczyna. Trzymam kciuki za Pat./BB

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."