♥ Rozdział 40 ♥ "A to kochanie to do kogo?"

**Patricia**

Ja i mama Eddiego usiadłyśmy na kanapie, a Marie na fotelu na przeciwko nas i zaczęła w coś grać na swojej  konsoli ,którą przyniosła.
- To gdzie jest ten mój syn? - Spytała Sylvia. - Miałam z nim dzisiaj porozmawiać.
Nie wiedziałam czym mam jej powiedzieć prawdę czy skłamać.Jeżeli skłamie to może później się to wydać ,a jeżeli powiem prawdę to Eddie może się zdenerwować.
- Eddie źle się dzisiaj czuł.Martwiłam się o niego więc kazałam mu iść do lekarza. - Odpowiedziałam.O to chyba się gniewać nie będzie. - Powinien niedługo wrócić.
- Ale ty chyba nie jest nic poważnego? - Zaniepokoiła się jego mama.
- Chyba nie.Niech się pani nie martwi. - Wolałam jej nie mówić ,że Eddie nie pamięta połowy wczorajszego dnia ,bo o to to już by mógł się wkurzyć ,a jego mama zacząć naprawdę poważnie martwić.
Zastanowiła się przez chwilę.
Już chciała coś powiedzieć ,ale ktoś przerwał jej krzycząc z holu.
- Wróciłem kochanie! - Czy to był Eddie czy mi się tylko wydawało? On nigdy by mnie tak nie nazwał.
To był Eddie.Wszedł z szerokim uśmiechem do salonu.Wyglądał już na całkiem zdrowego.
- A to kochanie to do kogo? - Spytałam.
- No jak to kogo? Do ciebie. - Odpowiedział i pocałował mnie.
- Cześć Eddie. - Powiedziała jego mama.
Nie odpowiedział.
- Eddie! - Krzyknęła Marie i wpadła w jego ramiona ,które dla niej rozłożył.
- Eddie, usiądź musimy porozmawiać.  - Powiedziała jego mama poważnym tonem.
Posłuchał jej.Usiadł obok mnie i objął mnie ramieniem.Czując ,że jest już obok mnie i nic mu nie jest od razu zrobiło mi się lepiej i trochę się wyluzowałam.
- No to co masz mi do powiedzenia? - Spytał patrząc na swoją mamę.
- Na początek to chciałabym cię przeprosić za wszystko.Naprawdę nie miałam tego na myśli...
- Okej ,rozmumiem i wybaczam. - Przerwał jej. - Coś jeszcze?
- Muszę wam coś powiedzieć.
- Słuchamy.
Na chwilę była cisza.
- Eddie ja nie przyjechałam tutaj ,żeby cię tylko odwiedzić. - Wykrztusiła po paru próbach.
- No to po co tutaj przyjechałaś? - Spytał nierozumiejąc.
- Przyjechałam po ciebie. - Odpowiedziała.
- Czekaj ,jak to po mnie?
- Za kilka dni wracasz ze mną i z Marie do Ameryki ,Eddie.Nie będziesz się już tutaj uczył. - Powiedziała ,a Eddie zesztywniał i przestał oddychać.


Młahahaha koniec.Komentujcie!! Jakie wrażenie robi na was ten rozdział?
PS/ Jestem mega podniecona filmem HoA ,którego widziałam zwiastun i jestem już pewna ,że będzie.Nie mogę się doczekać mimo ,że to znaczy ,że 4 sezonu już nie będzie co jest smutne ,ale trzeba się cieszyć tym co mamy.
Zadawajcie pytania postaciom.

Patricia Miller

18 komentarzy:

  1. O Jezu! Jak to wyjeżdża do Ameryki !? Noooooł! Patricia się załamie. To co się w końcu Eddiemu stało? Zdrowy już jest?
    Rozdział - Kocham <333
    Da radę dziś jeszcze jeden ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Dodaj jeszcze jeden dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego wyjazd.?!
    WTF.?!
    świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny !!! Czemu przerywasz w takich momentach ? Polecam mojego nowego bloga ... scenariuszebyreeb.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze tak przerywasz .. :( Ale rozdzial jest super i ... WTF ??? Jak to do Ameryki ???? A zwiastun jest świetny :** I będzie PEDDIE !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, rozdział jest mega genialny, i ciekawy. :)
    Ja też się cieszę filmem, ale szkoda, że prawdopodobnie nie bd już dalszych przygód Anubisa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ale zawsze w takich momentach ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wymyśliłaś wyjazd do Ameryki,ciekawa jestem co dalej będzie z tą parą.. Dawaj następny i wymyśl tak ,żeby nas fanki zaskoczyć./BB

    OdpowiedzUsuń
  9. What the chicken?!?!!? jak to wyjeżdża?!?! Albo masz tak zrobić żeby Pat pojechała z nim albo żeby został

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski, czemu Eddie wyjeżdża? Dodasz dziś jeszcze jeden? Prrroooszzzeeeeee ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://sandienathaliakatie.blogspot.com/ Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę jeszcze jeeeden !! bardzo ciekawe to opowiadanie i jestem straszniieee ciekawa co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Supeeer rozdział ! Mam nadzieje że szybko dodasz kolejny bo jestem ciekawa co będzie dalej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę link do zwiastunu filmu hoa? Bo nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=PN_1HpI-xs4 proszę bardzo :D

      Usuń
  15. Super! Zapraszamy do nas na rozdział drugi : )
    http://sandienathaliakatie.blogspot.com/2013/06/rozdzia-2.html
    Marakuja i Kaktus

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."