Hejoszka =3

A więc ,z dzisiejszej nudy odpowiedziałam na wszystkie wasze pytania do postaci i czekam na nowę =3 ,co do rozdziału ,nie wiem ,kiedy się pojawi ,ponieważ wciąż nie mam wieści jak tam stan komputera mojej współtwórczyni. W sumie to mam też i złe wieści ,ponieważ w poniedziałek zanoszę swojego laptopa do naprawy ,też jest coś nie tak. Ciągle się wyłącza itp. Chcę ,żeby po prostu mi go sprawdzili ,ale nie wiem ,kiedy dostanę go z powrotem. No i też dodałam gadżet obserwatorzy ,ponieważ ostatnio nie mogłam :( ,nie wiem dlaczego ,ale po prostu nie chciał się dodać ,dzisiaj mi się udało więc ,ktokolwiek kto chciał zaobserwować mojego bloga w czasie ,kiedy nie było tego gadżetu (jak w ogóle był ktoś taki) ,teraz może zrobić to już bez problemu.

A więc ,czekam na nowe pytania do mnie ,na nowe pomysły od was na rozdziały czy może coś innego np,jakieś zabawy czy jeszcze jakieś inne rzeczy ,ci którzy dadzą mi pomysły ,które mi się spodobają mogą być pewni ,ze je wykorzystam. Co do tych co są teraz ,już mam wszystko napisane ;D ,no i czekam na pytania do postaci :). Wpadłam jeszcze na pomysł ,że może chcielibyście puki nie ma nowego rozdziału jakąś zabawę ,czy konkurs? Piszcie!

Pozdrawiam ,papa :**

Patricia Miller

2 komentarze:

  1. Ehh....Pewnie jeszcze długo nie będzię rozdziału :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz rację ,to jeszcze trochę potrwa.

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."