Propozycja (przeczytajcie)

Hejka ,jak wiecie ,rozdział pewnie jeszcze długo się nie pojawi ,komp wciąż nie działa ,niestety,ale wpadłam na taki pomysł. Otóż męczy mnie to ,że od przeszło tygodnia nie wstawiłam nic na bloga ,a chciałabym coś wstawić no i pomyślałam ,że może mogłabym napisać coś kompletnie odległego od histori ,nie wiem ,jakieś histroryjki bohaterów czy ,może coś z dzieciństwa ,albo sny czy coś ,nie wiem ,ale jeżeli chcecie takie coś ,to piszcie w komkach pomysły ,co byście chcieli i czy podoba się wam takie coś puki nowy rozdział się nie pojawi :)

3 komentarze:

  1. Tak. Możesz zrobić coś takiego./Patricia Williamson - Miller

    OdpowiedzUsuń
  2. mi psuje , mogą być one shoty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o tym myśle ,tylko problem w tym ,że nie mam kompletnie pomysłu na żaden :/

      Usuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."